Indhent tilbud
Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 24 timer.
KONTORRENGØRING MED FOKUS PÅ INDEKLIMA
INDEKLIMAET PÅ KONTORET PÅVIRKES I HØJ GRAD AF RENGØRINGEN. OG HVIS DU VIL MINIMERE RISICIENE FOR SYGDOM HOS DINE MEDARBEJDERE, KAN DU MED FORDEL INVESTERE I PROFESSIONEL KONTORRENGØRING
– OG HVORFOR IKKE VÆLGE KØBENHAVNS MÅSKE BILLIGSTE FIRMA?
Lav en aftale
HUSK AT BESTILLE 3 DAGE FORUD
Vi har gjort det nemt at booke. Vælg din dato, angiv antal kvm og foretag en online booking
Vores kunder siger
★★★★★
Super tilfreds med DVDM
★★★★★
Høj kvalitet
★★★★★
Søde og professionelle
Vi skræddersyer en løsning til dig
TILLID OG RESPEKT ER UDGANGSPUNKTET
Den individuelle rengøringsløsning til kontorrengøring er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor er kundens fulde tilfredshed er målet for alt, hvad vi gør. Begge dele går vi til med respekt og et ønske om gensidig tillid overfor hinanden og vores kunder. Vi mener nemlig at god kommunikation er altafgørende for et godt samarbejde.
Tilliden kommer til udtryk, når du overlader din kontorrengøring til os. Vi sørger for, at det som udgangspunkt er det samme personale, der møder ind hver gang. Ligeledes vil den enkelte medarbejder hos Det Var Det Min Ven behandle din ejendom med største varsomhed.
De medarbejdere, du møder på kontoret, er alle uddannede inden for branchen. Yderligere udfører vi løbende efteruddannelse og forebyggelse af arbejdsrelaterede skader. Så du kan have fuld tillid til, at vi passer på. På dig, på dit indeklima og på vores ansatte.
Respekten ser du i den måde, hvorpå vi omgås hinanden, dine ejendele og vores opgaver, når vi gør rent. Vi har en stor indbyrdes respekt for fagligheden, ligesom vi respekterer kunden og dennes virksomhed.
Sidst men ikke mindst har vi stor respekt for miljøet. Derfor bruger vi udelukkende økologiske og miljøvenlige produkter, der ikke skader indeklimaet og medarbejdernes velvære.
NEM BESTILLING
Vi gør det nemt for dig at være kunde hos DVDMV ApS
PROFESSIONELLE
Vores fokus er rettet mod at udvikle os hele tiden og give kunder den bedste oplevelse
KRAV TIL VORES MEDARBEJDERE
Vi stiller krav til vores medarbejdere. Derfor bruger vi god tid på at ansætte de korrekte.
TILFREDSE KUNDER
Vi ønsker at samle på tilfredse kunder.
FÅ ET GODT INDEKLIMA MED KONTORRENGØRING
Et rent kontor giver et godt indeklima og et sundt arbejdsmiljø, ligesom det minimerer risikoen for unødvendig sygdom hos dine medarbejdere. Kontorpladserne besøges ofte af mange mennesker i mange timer. Det betyder, at hygiejnen er under konstant pres, ligesom dørhåndtag og tastaturer der berøres mange gange i løbet af en dag. Derfor er det som virksomhed vigtigt at prioritere kontorrengøringen.
Et dårligt indeklima er blandt andet karakteriseret ved et højt indhold af støv i luften, og det kan give symptomer som irritation i øjne, næse og luftveje. Ligeledes kan et dårligt indeklima føre til træthed, hovedpine og koncentrationsbesvær.
Heldigvis er det forholdsvis let at kommet støvet til livs – det kræver bare grundig og jævnlig støvsugning i kombination med aftørring af alle flader. Vores spidskompetencer.
Hos Det Var Det Min Ven har vi specialiseret os i kontorrengøring, og vores medarbejdere modtager grundig træning og oplæring i de specifikke opgaver, de skal varetage. På den måde kan de løse dem effektivt dag efter dag, og du kan sikre dine medarbejdere et indeklima, der ikke påvirker deres effektivitet eller velvære negativt.
Udover støvfaktoren spiller kemikalier også en afgørende rolle for indeklimaet, og derfor skal du sørge for god udluftning på arbejdspladsen. Vores anvendte rengøringsprodukter indeholder ikke parfume, organiske opløsningsmidler eller andre skadelige kemiske stoffer.
Et sundt indeklima kræver også en fælles indsats fra de ansatte. Medarbejderne skal inkorporere en oprydningskultur, hvor den enkelte fjerner eget rod, skrald og skidt. Det efterlader et ryddeligt og rart arbejdsrum, og det gør det nemmere for rengøringspersonalet at sørge for en grundig rengøring på hele kontoret.
Bliv ringet op
Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 24 timer.
KAN PROFESSIONEL KONTORRENGØRING BETALE SIG?
Overvejer du, om det er lettere at overlade den daglige kontorrengøring til dine egne ansatte? Det er ikke en god idé af flere årsager: For det første er dine medarbejdere ikke ansat til at gøre rent. For det andet handler rengøring og indeklima om både helbred, hygiejne og velvære, men også om det signal du sender til dine kunder.
Professionel erhvervsrengøring er en investering med målbar effekt, og du bør derfor overlade opgaven til fagfolk. Når støv, snavs, bakterier og allergener er væk, har du færre smittekilder på arbejdspladsen, og den gode hygiejne giver flere fordele, fx:
– De ansatte bliver mindre syge og mere energiske.
– Mindre rod giver større arbejdsglæde og bedre koncentration.
– Du sender et signal om en sund virksomhed, der tager sig godt af sine ansatte.
Hos Det Var Det Min Ven tilrettelægger vi rengøringen i tæt samarbejde med dig, og vi tager naturligvis højde for lovkrav, miljø, sundhed, velvære, sikkerhed og diskretion. Og vi kommer på de tidspunkter, der forstyrrer det daglige arbejde mindst muligt.
HVAD KOSTER KONTORRENGØRING?
Som professionelt rengøringsfirma mener vi, at kvaliteten af vores arbejde er det afgørende punkt for et godt samarbejde. Og vi går gerne de ekstra skridt, der skal til for at løse en opgave til fuld tilfredshed. Men der er et andet punkt, der også påvirker rengøringsoplevelsen, og det er naturligvis prisen.
Det Var Det Min Ven tilbyder billig erhvervsrengøring. Det gør vi, fordi vi mener, at med de rette folk, de rigtige produkter og en god indstilling er det muligt at lade kvalitet gå hånd i hånd med lave priser. Det ene udelukker ikke det andet, og selvom vi tilbyder billig erhvervsrengøring, går vi aldrig på kompromis med kvaliteten. Vi lever af tilfredse kunder, og vi sørger for, at der er fuldstændig rent, inden vi forlader din virksomhed.
Vi tilbyder blandt andet:
– Standard erhvervsrengøring efter individuel plan.
– Rengøring efter renovering.
– Flytterengøring.
Vi dækker hele Storkøbenhavn og de omkringliggende områder inden for en radius af 30 km., og transporten er inkluderet i prisen.
Prisen på vores kontorrengøring er blandt de laveste – hvis ikke den laveste – på markedet. Der er derfor gode chancer for, at du kan spare penge ved at vælge Det Var Det Min Ven som din faste samarbejdspartner.
BESTIL RENGØRING PÅ NETTET
Der findes mange rengøringsfirmaer, der er både pålidelige og effektive, så hvad adskiller Det Var Det Min Ven fra alle de andre?
Hvis vi selv skal sige det, så er det vores online bookingsystem, der er vores største styrke. Det er også her, vi fjerner os fra vores kollegaer i branchen – vi gør det let, enkelt og ligetil at bestille rengøring.
Når du bestiller rengøring på nettet, undgår du at havne i en telefonkø, og du skal ikke tilpasse din tid efter rengøringsfirmaets kontortid. Du bestiller, når det passer dig på alle tidspunkter af døgnet. Samtidig lader du dig ikke lokke af forskellige tiltag og løsninger, men kan i stedet beslutte dig i ro og mag for, hvilken løsning der passer dig bedst.
SPAR TID VED BESTILLING AF KONTORRENGØRING
Kan du så bestille alle former for rengøring via nettet?
Ja, det kan du faktisk. Du kan booke os til at komme og gøre virksomheden ren en enkelt gang. Måske fordi dit eget rengøringspersonale holder ferie, eller fordi du gerne vil prøve Det Var Det Min Ven uden at lave en fast aftale. Du kan også bestille en ordentlig omgang forårsrengøring. Og hvis du ved, du har behov for en efterårsrengøring 6 måneder senere, kan du booke os allerede nu. Leder du efter en fast rengøringsaftale, kan du også bestille det på nettet. Og ved du ikke helt, hvad du specifikt har brug for af antal timer m.m., så kigger vi på det første gang vi kommer. I samarbejde med dig, naturligvis.
Bruger du vores online bookingsystem, bliver du guidet igennem fra ende til anden, og det eneste du skal vide på forhånd er, hvor mange timer du har brug for, og hvilket tidspunkt du ønsker, at vi skal komme. Når du har indtastet firmanavn og adresse, er din bestilling klar, og vores folk møder op på aftalt tid og sted.
Ønsker du ikke at bestille rengøring på nettet, er du altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på tlf. +45 91 40 80 91 eller sende en mail på info@dvdmv.dk.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL VED KONTORRENGØRING
Der findes ikke et enkelt svar på spørgsmålet om, hvor ofte der skal gøres rent i en erhvervsvirksomhed. Driver du en produktionsvirksomhed, sviner det sandsynligvis mere, end hvis du administrerer et kontorlandskab. Har du en fødevarevirksomhed, skal der gøres rent hver dag. Og driver du en tandlægeklinik eller en lægeklinik er hyppig rengøring også nødvendig.
Grundlæggende kan man sige, at arbejdsstedet skal holdes rent, så der ikke opstår alvorlige gener for hverken personale, kunder, patienter eller klienter. Ifølge Arbejdstilsynet betyder det, at støv og snavs skal holdes på et passende lavt niveau. Og for virksomheder, hvor hygiejne spiller en særligt stor rolle, skal der tages særlige hensyn i forbindelse med rengøringen.
Kort sagt handler omfanget af rengøring af aktiviteterne i arbejdsrummene, og herunder også de enkelte arbejdsprocesser og anvendte stoffer og materialer.
Vil du være sikker på at overholde alle krav og samtidig sikre et godt indeklima for dine medarbejdere? Så anbefaler vi, at du udarbejder en rengøringsplan. Her beskrives, hvad der skal gøres rent i forbindelse med den løbende rengøring, men også hvad der skal rengøres under hovedrengøringen. Vi hjælper dig hellere end gerne med at udvikle en plan, der beskriver både hvor ofte der skal gøres rent. Ligeledes hjælper vi også med hvilke metoder der skal bruges. På den måde kan du udnytte vores viden og kompetencer til at komme helt ud i krogene. Derved sikrer dig et sundt arbejdsmiljø, hvor grundlaget for effektivitet og koncentration er i orden.
Vælger du Det Var Det Min Ven som din faste rengøringspartner, er det helt op til dig, hvor ofte vi skal komme. Vi tilbyder både daglig rengøring, ugentlig rengøring eller hvis der eksempelvis skal gøres rent efter en personalefest eller en renovering.
Som professionelt rengøringsfirma forstår vi, at diskretion er et vigtigt element, når der skal lukkes udefrakommende rengøringspersonale inden for døren. Og vores medarbejdere lever naturligvis op til alle krav om diskretion.
Grundighed er udgangspunktet for enhver rengøringsopgave. Dog arbejder med mennesker, så vi kan ikke garantere, at der ikke sker fejl eller misforståelser. Hvad vi til gengæld kan garantere, er, at hvis det sker, så gør vi vores bedste for at tage hånd om det med det samme. Hos Det Var Det Min Ven får du en fast kontaktperson, så du hurtigt og let kan få fat i os, hvis behovet opstår.
Præcision handler om andet og mere end grundig kontorrengøring. Det er et spørgsmål om at nå de aftalte opgaver inden for aftalt tid. Og det gør vi. Oplever vi, at opgaverne med tiden kommer til at fylde mere end oprindeligt aftalt, tager vi en snak om at revidere rengøringsplanen. Så kan du hele tiden have hånd i hanke med, hvor mange timer vi bruger i din virksomhed.
Vi tilbyder blandt andet:
– Daglig rengøring.
– Ugentlig rengøring.
– Hovedrengøring.
– Flytterengøring.
– Renoveringsrengøring.
– Enkeltstående rengøringsopgaver.
Er du i tvivl om, hvor vidt vi kan løse din opgave, så skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Du kan ringe til kundeservice på tlf. +45 91 40 80 91 eller sende en mail på info@dvdmv.dk. Ved du allerede, hvad du har brug for, kan du benytte vores online bookingsystem til at bestille erhvervsrengøring hos os.
Som udgangspunkt er der ikke noget, der hedder en standardløsning, når det kommer til erhvervsrengøring hos Det Var Det Min Ven. Vi målretter rengøringsplanen til den enkelte virksomhed, så der tages højde for specifikke krav og behov. Du vil derfor få lige præcis den pakkeløsning, du har brug for.
Når det er sagt, så er der naturligvis opgaver, der altid går igen. For eksempel gør vi følgende hver gang, vi kommer:
– Tømmer skrald.
– Støvsuger alle gulve og tæpper.
– Vaske alle hårde gulve.
– Fjerner spindelvæv.
– Tørrer alle flader af.
– Tørrer computerskærme af.
– Tørrer bord- og stoleben af.
– Rengør køkken og badeværelse.
På klinikker har vi ekstra fokus på rengøring af overflader, gulve og dørhåndtag, og vi har den fornødne viden til at vedligeholde hygiejnen. Så både medarbejdere og patienter kan føle sig i trygge hænder.
Har du yderligere behov, inkluderer vi det i rengøringsplanen, som vi udvikler i tæt samarbejde med dig. Det foregår ved at vi – den første gang vi kommer hos dig – kortlægger dine behov for at sikre, at vi kommer ud i alle krogene. Så du hver gang får en skinnede ren virksomhed rengjort efter dine standarder. Herefter udarbejder vi en ugentlig plan, der tydeligt indikerer tidsforbruget, så du ved præcis, hvad du skal betale for vores arbejde.
Hos Det Var Det Min Ven udfører vi erhvervsrengøring hos både små, mellemstore og store virksomheder, ligesom vi har faste aftaler med foreninger og institutioner. Uanset størrelsen på din virksomhed udarbejder vi en fast rengøringsplan, der passer til dine behov, så du får den rette rengøring hver gang.
Leder du efter et rengøringsfirma, der tilbyder hovedrengøring, flytterengøring eller renoveringsrengøring, så klarer vi også den. Løbende rengøring er ikke et krav, og hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi kan hjælpe dig, så kontakt os endelig. Indimellem kan det være rart med en personlig samtale med en ansat fra kundeservice. Hvis du ikke har behov for det, kan du bruge vores online bookingsystem til at bestille rengøring på en specifik adresse og på et specifikt klokkeslæt.
Du får det præcis, som du vil have det med Det Var Det Min Ven, og vores store fleksibilitet – i kombination med grundighed og lave priser – er en af de styrker, der for mange københavnske virksomheder gør os til det oplagte valg af rengøringspartner.
Vil du høre mere om vores services, eller ønsker du at tale med en medarbejder, så kontakt kundeservice på tlf. +45 91 40 80 91. Du er også velkommen til at sende en mail på info@dvdmv.dk, så vender vi tilbage med et svar så hurtigt som overhovedet muligt.
Udgangspunktet for Det Var Det Min Ven var et reelt ønske om at hjælpe familier med at forene arbejdsliv og pligter i hjemmet. Privatrengøring blev første skridt på vejen mod en professionel rengøringsvirksomhed. Med tiden har opgaverne ændret sig, og i dag tilbyder vi både privatrengøring og erhvervsrengøring – og vores fokusområde er sidstnævnte.
Vi har adresse på Strandgade 4A i København, og vi servicerer kunder i hele Storkøbenhavn samt i en omkreds af 50 km fra byen. Vi kører både nord, vest og syd for hovedstaden. Og de mange ruter vores medarbejdere har, gør det muligt at passe din virksomhed ind på de dage, hvor du har behov for professionel erhvervsrengøring.
Vores mål er at tilbyde hver enkelt kunde en individuel rengøringsløsning af højeste kvalitet. Det kan vi gøre, fordi vores medarbejdere er trofaste og professionelle, og de arbejder upåklageligt og effektivt hver eneste gang.
Der er flere fordele ved at vælge Det Var Det Min Ven som din faste samarbejdspartner:
– Du får grundig rengøring efter dine ønsker.
– Du møder et engageret og smilende personale.
– Du får effektiv erhvervsrengøring til en favorabel pris.
– Du får stor fleksibilitet og medbestemmelse, så vi ikke forstyrrer arbejdsgangen.
– Du får garanti for en god service og en høj kvalitet.
– Du får en professionel samarbejdspartner.
Al vores arbejde udføres omhyggeligt og med stor professionalisme og altid med et smil og viljen til at samarbejde. Vi er åbne for dine forslag og idéer, og vi indretter rengøringsplanen, så den passer til dine ønsker og behov.
HVORFOR SKAL DU VÆLGE DET VAR DET MIN VEN?
Når det kommer til at finde den rette samarbejdspartner til at varetage erhvervsrengøringen i din virksomhed, er der ét stort spørgsmål. Hvorfor du skal vælge os? Det vil vi gerne give et bud på.
Vi har allerede nu en lang række af tilfredse erhvervskunder i Københavnsområdet. Og hver og én kan de skrive under på, at vi altid løser vores opgaver uden at gå på kompromis med kvaliteten. Der sker naturligvis fejl – sådan er det, når man arbejder med mennesker – men når det sker, så løser vi dem på en måde, så alle bliver tilfredse med udfaldet.
Det Var Det Min Ven arbejder hurtigt og effektivt, og vi har en pålidelig medarbejderstab, der trives i organisationen, så du altid møder et smilende og serviceminded personale på gangene i din virksomhed.
Hvis vi vel at mærke er der, mens du er – det er nemlig op til dig, om der skal gøres rent, inden personalet møder, eller mens arbejdet finder sted. Er sidstnævnte tilfældet, finder vi naturligvis en løsning, der forstyrrer mindst muligt.
Hele pakken med kontorrengøring
Når du vælger Det Var Det Min Ven, får du blandt andet:
– Høj kvalitet for få penge
– Stor fleksibilitet tilpasset dine behov
– God kundeservice og et smilende rengøringspersonale
– Mulighed for online bestilling
Vi sætter en ære i at udføre vores arbejde med stor præcision og efter aftale, så du kan regne med, at vi kun bruger den tid, der er afsat. Har du behov for det, hjælper vi gerne med en tilbagevendende gennemgang af rengøringsplanen. Den vil hele tiden er opdateret og tilpasset arbejdspladsen specifikke behov. Eksempelvis kan det være nødvendigt med oftere støvsugning og gulvvask i vinterhalvåret, mens sommerhalvåret kan kræve hyppigere afstøvning og støvsugning for at undgå allergener.
Vælger du os som din rengøringspartner, får du en skinnende ren virksomhed, der fungerer for medarbejderne, og som giver dine kunder et professionelt indtryk.
Byer vi rengøre i, indtil videre
- Albertslund
- Amager
- Bagsværd
- Ballerup
- Brøndby
- Brønshøj
- Dyssegård
- Frederiksberg
- Gadstrup
- Glostrup
- Gentofte
- Hedehusene
- Hellerup
- Rødovre
- Skovlunde
- Smørum
- Søborg
- Taastrup
- Tune
- Valby
- Vallensbæk
- Vanløse
- Vesterbro
- Virum